Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-03-09

Tillbaka i sadeln igen!


Hej och god morgon på dig! 

Efter en vilodag så var jag igår tillbaka i sadeln igen. Träningsvärk botas bäst med aktivitet och så fick det bli. Det blev ett 35 km långt lopp på Zwift där mina stela ben fick röra på sig igen. Gjorde ett par kortare fartökningar men det var svårt med en så stor klunga. Det slutade med en spurt med runt 60 personer. Lyckades bli femma vilket var överraskande bra. 

Skönt att ha kommit igång med träningen igen och kroppen känns bättre idag. Det går åt rätt håll och jag vill ju helst snabbt komma in i cykelträningen ordentligt. Billingeracet är bara två månader bort!  

Revanschlustan finns redan där för att göra ett bättre Vasalopp 2023. Så det blir nog att ta mig igenom det en gång till. Frågan är bara vad målsättningen ska bli. Topp 1000 låter väl ganska bra? 5375 var jag i år men med lite träning borde det kunna gå mycket bättre.

Jag ska hasta vidare här. Det är dags att få iväg barnen till skolan och köra mot jobbet. Vi hörs snart igen, hoj! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar