Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-03-14

Körde Zwift ute i solen!


Hej och god morgon på dig! 

Ja, igår var vädret så fint att jag bestämde mig för att köra mitt pass utomhus. Det blev Zwift ändå, men ute på trädäcket. Soligt och 7-8 grader varmt gjorde det riktigt behagligt där nära väggen. Utöver att aläp ut min Neo-bike så hade jag en liten högtalare med musik också. Lite väl svettigt ett tag faktiskt men det var ändå bara skönt. Våren närmar sig! 

Några förbipasserande undrade nog vad jag höll på med men det bjuder jag på. Hade sällskap av tjejerna och Frida försöker frustrerat lära sig att hoppa hopprep... 

Jag körde Tour of Watopia och kunde spurta in topp 10 till slut. Martin Lindqvist vann spurten med hästlängder. 


 



Tidigare på dagen så var Frida och jag ute på promenad i solskenet. Det gäller att passa på när vädret är på topp.

Du får ha en skön måndag och jag hoppas att du får en fin vecka. Vi hörs snart igen. Hoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar