Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-03-08

Känd från TV!

Hej och god morgon!

Ja, alla ni som såg Clara Henrys Vasalopp på SVT Play kunde väl inte undgå att se mig där också? Två gånger i startbacken. Först när hon och Mattias Svahn passerade mig i botten på startbacken och sedan när jag passerade tillbaka precis innan toppen av startbacken. 

Jag fick flera sekunders TV-tid i den 11½ timme långa sändningen. Ni kan se hela sändningen här och få uppleva hur Vasaloppet är för en motionär. Kolla tex startbacken om ni undrar hur det ser ut och är när man befinner sig i den trängseln med tusentals andra skidåkare: https://www.svt.se/sport/langdskidor/07-30-folj-akande-reporter-clara-henrys-revansch 

För er som råkade missa mig så har jag underlättat lite för er genom att ringa in mig på dessa skärmdumpar:


Väntar fortfarande på erbjudande om programledarroll på SVT, men det kommer väl snart..? 

Kroppen känns lite bättre idag igen, kanske är det sömnen och vilan som gör det. Igår var jag extremt trött och mot kvällen fick jag mer ont i kroppen och mådde lite kass. Idag känns det som att det kan bli en bättre dag! 

Tänkte ge mig på lite cykling i kväll, alltid bra att hålla igång och få lite ökad blodcirkulation. 


Ha det gott allesammans, så hörs vi snart igen. Hoj! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar