Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-01-05

Nya förbundskaptener och ny organisation på MTB-sidan!



Hej och god morgon!
Ja, igår tillkännagav SCF vilka dom nya förbundskaptenerna i MTB blir. Det är lätt att notera att både övergripande förbundskaptenen och förbundskaptenen för Gravity båda bor i Falun och jobbar på Hagströmska cykelgymnasiet. Vilken plantskola på så många vis vi har här i staden! 

Stort grattis till er som fått nya tjänster och till förbundet för dessa nytillskott! 

Mer info får ni om ni klickar här: https://scf.se/mountainbike/har-ar-nya-mtb-organisationen-tre-nya-forbundskaptener/

Många kända ansikten på denna bild från när jag arrangerade Dalacupen i landsväg 2015, Petter i mitten. 


________________


Fick upp förslaget vilodag igår när jag startade upp för att köra Zwift-race. Det kändes också i benen att det inte var lite segt. Gick in i loppet för att göra så lite som möjligt men ändå gå med efter att ha haft två attacklopp dagarna innan. Lyckades bra med planen och korsade nog mållinjen som trea men då något verkar ha blivit fel med mitt Zwift så syns det ingenstans. 
Fin förmiddag igår när jag kom på att jag glömt ställa ut soptunnan vid vägen och skyndade ut. 

Också fint när jag flexade ut precis innan mörkret la sig för att hinna åka lite skridskor nere på sjön med Frida.

Dags för en ny arbetsdag nu, på återhörande inom kort. Hoj! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar