Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-01-19

Lite sömn igår, trött idag


Hej och god morgon! 

Somnade runt klockan tre natten till igår, efter att ha kört dubbla Zwift-race på kvällen med koffein och en massa kolhydrater i systemet. Klockan 06:00 ringde klockan och jag gick upp, gjorde mig i ordning och fick njuta av fincykling till jobbet. Benen var bra och soluppgången var fin. Grym känsla. Var sedan på jobbet i 11 timmar innan jag mot kvällen cyklade hem igen. 

Kom hem, var nöjd och glad över dagen som ändå hade gått riktigt bra trots den knappa sömnen. Käkade blodpudding iförd min pappas gamla underställ. Han gick bort -88 så det har hängt med ett tag...

Sömnbristen och dom två hårda racen kändes knappt av igår, men idag har jag vaknat riktigt trött. Har sovit bra i alla fall så det handlar väl bara om att ta smällen nu och sova gott i natt igen så ordnar det nog upp sig. 

Det är dags att rulla mot jobbet nu, det blir i bil denna gång och jag tänker ha en vilodag. Välförtjänt och på sin plats. Vi hörs snart igen, ha det bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar