Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-01-23

Skidor i Vintjärn!


Hej och god morgon på dig! 

Igår hade vi skidåkning i Vintjärn på schemat. Sällskapstur där Linda och jag åkte tillsammans. Spåren överraskade positivt på mig och det gick riktigt bra att åka där. Vi fick ihop en mil plus att vi testade ett varv på barnspåret. 

När vi kom hem så var det cross på datorn, mat och blåbärspaj. 

Mot kvällen så slängde jag ut en del grejer på Marketplace också, bara en sak var cykelrelaterad och den är nu såld. Det blir bra både att få in lite pengar och bli av med saker som inte används. Ett av mina nyårslöften.

Idag så ska det bli lite av en favorit i repris i form av Vintjärn. Jag tänker dock åka det längre naturspåret denna gång och inte vägspåren. Dessutom blir det fri fart, så träningsvärken kommer nog börja smyga sig på under morgondagen. 
På eftermiddagen så ska vi cykla lite Zwift också. Linda har ett par meet-ups och jag ska bara väcka cykelbenen inför morgondagens SWE-Cup och Zwift Racing League. 

Just nu kollar vi på ett avsnitt av "Här kommer Degen" på SVT. Hur bra som helst. 

Gårdagens tur på STRAVA: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar