Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-07-01

Le Peloton-morgon!








Hej och god morgon! 

Le Peloton idag med 20-talet snabba cyklister denna vackra julimorgon. Tack vare snabbt sällskap så kom jag hem med några STRAVA-pokaler för idag hade jag det inte riktigt i benen. Kände mig sådär i inledningen av förstasträckan men när vi dammade in på gruset så visade det sig att fler var sådär idag. Hamnade bakom täten eftersom jag inte orkade täppa luckor eller hålla rullen i igångdragen. Vi blev dock en stark grupp som jagade strax bakom. 

Andrasträckan har blivit någon slags förbannelse för mig och benen är alltid gnälliga där, tror jag kanske går lite stumt på första och sedan så lider jag resten av passet. Sistasträckan så var det tack och god natt men jag kom ju hem i alla fall. 

Tack för sällskap och bra fart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar