Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-07-30

Bike park-häng och Strava-KOM!


Hej och god morgon på dig! 

Ny dag bland renar och fjäll här i Hamra. Bilden ovan är från gårdagen och kan kanske kallas för en renfie? Fortfarande exotiskt och kul med renar lite här och där.  Vi började dagen med att dra ner till Hamra by och hängde där i bike parken. 

Vissa tog det allvarligt...
samtidigt som andra roade sig mer. Frida har skaffat en kompis här, Alice. Tillsammans cyklar dom varv efter varv efter varv i bike parken. Superkul att se och lite sorgligt att vi ska åka hem idag då.

När leken började närma sig sitt slut så fick jag smita undan en stund för lite eget allvar. Drog iväg till Tänndalen och lyckades sno tillbaka ett KOM där som jag tog förra året men blev av med snabbt. Då körde jag Bianchi-crossen men igår var det min ROSE Bikes som fick göra jobbet. Gick ut för hårt i början så någonstans efter halvvägs så gav jag upp, tänkte vända ner men bestämde mig för att cykla uppåt ändå. När pulsen sjunkit några slag så började jag köra lite hårdare igen och plötsligt tyckte jag mig se parkeringen och fick lite mer fart mot slutet. Lyckades ta KOM med några sekunders marginal. Återstår att se hur många dagar det står sig denna gång...

Cykeltröjan jag använder heter Siroko M2 Coppi och kostar just nu endast 448:- via min samarbets-länk: https://srko.co/henrikoijer


Idag ska Funäsdalsberget bestigas på olika vis och efter det så är det avfärd hemåt mot Falun. 

Ha det bra så hörs vi snart igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar