Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-07-05

Storstupet, Helvetesfallet, cykling runt Varpan och stafettcykling med tempodrag!

 





Hej och god morgon! 

Bilderna ovan är från Storstupet och Helvetesfallet i Orsa, samt ett ställe som hette Hällarna. Där var vi och turistade lite igår, mycket uppskattat tror jag och med tre sovande barn i baksätet på väg hem så var det nog en lyckad dag. 

I förrgår så cyklade vi runt Varpan. Kombinerad cykeltradition för Frida och bad halvvägs runt när vi kom till Österå, också det blev en fin dag.

Vi har cyklat också, det har kört Zwift och i lördags så körde vi en stafettcykling där jag cyklade hem från Borlänge. Körde ett tempodrag på 11:26 och var först lite missnöjd med min insats men i efterhand så kändes den ändå ganska bra. Tycker att jag inte pressar mig tillräckligt och att cykeln inte riktigt gör som jag vill alltid. Men all träning är bättre än ingen träning och det finns nog lite tryck i benen ändå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar