Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-07-14

Klart med världscup i XCE till Falun, kört Zwift och haft semester!



Hej och god morgon! 

Körde Zwift igår kväll och fick till ett riktigt bra resultat. Pulsbandet la dock av på slutet om ni, mot förmodan, undrar över min låga puls. Placeringen var så bra att jag hoppade upp något i rankingen också, alltid välkommet. Annars så var det ett ganska trevligt lopp, trots platt bana. JETT-loppen brukar kunna bjuda på hög aktivitet i chatten vilket ger en något att skingra tankarna på och det brukar kunna attackeras lite också. 

Kände mig kokt under loppet pga värmen, fläkt och öppen dörr lindrade något men det blev ändå en blöt historia. Var på väg att kliva av halvvägs igenom då det inte kändes speciellt bra och motivationen till gnetfart inte var på topp. Så det var väl tur att jag fortsatte.  

Vädret dag 5: 
Soligt och 26-27 grader.

Fick till mina bästa kanelbullar i min korta bagarkarriär igår, perfekt timing eftersom vi fick fikabesök direkt bullarna kommit ur ugnen. Annars blev det ett par bad för barnen också givetvis och vi hämtade hem ett skåp. Min semester är ni kanske inte så intresserade av ändå... Men det var en bra dag.


Gårdagens stora cykelnyhet var väl annars att kontraktet nu är påskrivet för världscup i XCE för 2022 och 2023 i Falun! Det kan ni läsa mer om via följande länkar:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar