Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-02-18

Klen, Skandinaviska Zwift-Cupen och rabattkod!

 


Hej och god morgon på dig! 

Idag blir det vilodag, en riktigt välbehövlig vilodag om man ska tro kroppen. Efter fyra dagar i rad med Zwift-race där det var några riktiga maxinsatser inblandade och detta i kombination med lite jobbpendling gjorde att benen tog mycket stryk. Igår kände jag mig helt sjukt klen. Alltså ungefär som när man varit magsjuk och ska börja träna igen, så klen. Gårdagens pass blev bara jobbpendling men det gav ändå lite drygt 2½ timme till träningsdagboken. 

Idag var det Le Peloton som jag tidigare i veckan hade funderingar på att vara med på. Men hur kul det än är att köra Le Peloton så hade det inte blivit så kul om jag haft kvar gårdagens känsla idag. 

Så lättare cykling igår och helt vila idag. Sedan hoppas jag vara med i matchen igen framöver. 


Såg att den skandinaviska Zwift-cupen som startar på onsdag ska ha krav på dual recording för topp-15 i A-klasserna, det tycker jag är bra. Vidare så kommer loppen inte ligga offentliga i Companion-appen utan en länk kommer skickas ut via respektive förbund. Hoppas att det sista där kommer att fungera bra. Tycker inte att det har varit några problem med att ha SWE-Cup i appen men det finns väl någon tanke bakom. 
Så nu behöver jag studsa tillbaka i en positiv trend igen för Scandinavian Cup 2021 riskerar ju att bli hårdare än SWE-Cup. Dock så ser valet av banor ut att bli mycket trevligare än SWE-Cup och det kan hända lite grejer under loppen. Så det blir kul. Man hamnar liksom mer med jämnstarka, kan hämta in och bli inhämtade om banan bjuder in till det. 

Måndagens SWE-Cup ska för övrigt gå på banan Roule Ma Poule och gör den det så blir det en intressant start på loppet. Lite vad jag har önskat faktiskt så det gäller att komma till start uppvärmd. 

Annars då? Linda är här och ska åka Vasaåket på lördag. Jag ska försöka avsluta veckan med mycket träning och livet rullar på. Även med väldigt slitna ben.


Kommer snart att kunna berätta om ett nytt samarbete! Vilken dag som helst nu...  Är det för övrigt någon av er som nyttjat min rabattkod på Limar än? 30% med koden LIMAR30OIJER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar