Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-02-05

Vilodag, klossbyte +ANNAT

Hej och god morgon på dig!

Det blev vilodag igår. Försökte hålla mig vaken på bussen hem från jobbet men sista kilometern nickade jag nog till två eller tre gånger. Så sjukt trött. När jag kom hem så höll jag ändå igång med lite hushållssysslor och funderade på om jag inte skulle försöka köra ett pass ändå. Bara något lagom, behövde inte maxa i något race eller så. 

Så jag bytte klossar på skorna och gjorde mig redo. Tyvärr så krånglade det lite för mig så det var helt tomt i Zwift, inte en annan cyklist så lång ögat kunde nå. Gjorde tre-fyra omstarter av själva Zwift-appen innan jag till slut startade om datorn. Då fungerade det igen. Hoppade in i en "ride" och började trampa men benen och hela kroppen skrek "Nej!" så jag gav upp det där. Hade ändå tvekat mellan vilodag eller att hitta på något så nu blev det vilodag igår. 
Vi kan väl konstatera att det var dags att byta dom där klossarna. För längesedan. 


Idag blir det cykelpendling till- och från jobbet, bara i distansintensitet. Är riktigt trött idag med, men det brukar gå över efter en stund. Nu kör vi fredag och snart är det helg! 


Glöm inte bort att koden LIMAR30OIJER ger er inte mindre än 30% på Limars hjälmar och solglasögon i världsklass.
Hos Siroko kan du köpa cykelkläder +ANNAT och få 10% extra rabatt utöver dom nedsatta priserna, genom denna länk får du automatiskt dom extra 10 procenten: https://srko.co/henrikoijer 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar