Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-02-12

Risk för upprepning

 


Hej och god morgon på dig! 

Nu känner jag att det börjar bli tjatigt här men igår kväll så körde jag ett Zwift-race. Ni börjar kunna det här nu. Ingen större ansträngning faktiskt och jag slutade tvåa, lite surt att inte vinna men sånt är livet ibland. 

Satt och funderade lite igår efter racet på om jag inte borde ta ett kliv framåt igen, är kanske lite otålig och insåg att det ändå var mindre än två veckor sedan jag gjorde min senaste FTP-höjning. Så jag får väl ha lite tålamod och kanske sprätta till med ny FTP på måndag då det körs SWE-Cup. 

Fick en kommentar igår om dyr bilreparation, att börsen går bra och att bloggen var bra. Jag tackar allra ödmjukast och håller med på samtliga punkter. 

Har sett att det har köpts totalt 13 par cykelbyxor från Siroko via min rabatt-länk. Någon som vill ge ett utlåtande i en kommentar till detta inlägg kanske? Jag tycker att mina är jättesköna men att jag kanske skulle kört på S (som jag brukar ha) i stället för M. 

Enligt väderprognosen så ska det bli så varmt som -2 under dagen, det var inte igår vi hade så varma temperaturer. Riktigt efterlängtat då jag börjat tröttna på denna rysskyla. 

Jobbdag som väntar så jag sätter fart, vi hörs snart igen och då kanske jag har något nytt att berätta. Tills dess: ha det gott! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar