Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-02-01

Ambassadör för Limar - ni får rabattkod!

Glada nyheter såhär i början av året då jag numer kan titulera mig ambassadör för Limar när det kommer till hjälmar och glasögon! Limars hjälmar har jag använt i några år och det känns riktigt bra att kunna inleda ett fördjupat samarbete med en produktleverantör av absoluta världsklass där jag redan vet att produkterna är precis vad jag vill ha.

Limar är en italiensk hjälm- och glasögontillverkare med över 30 år i branschen och tillverkar några av världens lättaste och skönaste hjälmar. 

Jag lovar, har du en gång cyklat med en lätt och skön hjälm så vet du hur det borde kännas när man cyklar.

Ni går inte heller lottlösa ur detta samarbete då jag fått till en egen rabattkod till mina följare. Följande kod ger er inte mindre än 30% rabatt hos Limar (och en liten slant per försäljning till mig):  LIMAR30OIJER 
Dessutom har Limar fri frakt på ordrar över 90€. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar