Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-02-17

3½ timme, semla och Zwiftrace!




Hej och god morgon!
 
Pendling till- och från jobb igår samt Zwift-race på kvällen gjorde att jag skrapade ihop finfina 3:31 på klockan en vanlig tisdag. Inte fy skam det inte.

Trots att jag hade kört SWE-Cup i måndags, sedan sovit alldeles för lite så kändes kroppen tiptop när jag cyklade till jobbet igår morse. Imponerande hur kroppen kan fungera ändå, bara kör och kör. På väg hem så fungerade den också bra. 

Käkade kosttillskott i form av en semla på förmiddagen och klämde bulle när jag skulle hem. Spenderade drygt 5000 kalorier totalt igår så det var jag värd! Det gällde också att försöka hålla depåerna fyllda till kvällens race.





Det blir lite svårt att ljuga sig ur det där.. Jag var helt enkelt inte på topp under gårdagens race och denna gång kan jag inte ens skylla på tacos. Som lag så vann vi gårdagens race men jag kan inte påstå att jag var någon starkt bidragande faktor till den lagsegern. 


Nu vänder vi blad och går vidare. 

Fick följande kommentar på min Facebook-sida igår, kul med positiv feedback och att ni blir nöjda:
"Använde din länk till siroko och fick rabatt på pågående rea, igår kom grejerna och jag passade på att lägga en till beställning. Sjukt fina grejer och väldigt bra pris. Så tack för det!"
Länken som gäller om ni vill ha 10% extra rabatt: https://srko.co/henrikoijer
 
 
Dags för ytterligare jobbpendling nu men idag blir det inget Zwiftande utan bara lågintensiv (70% av max kanske) transportcykling. Timmarna ska in! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar