Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-02-27

Nytt samarbete med ChopChop Sverige och seger på ett Zwift-race!

 


Hej och god morgon!

Igår tillkännagav jag på Instagram att jag inte bara fyllde år utan också inledde ett samarbete med Skandinaviens första (och största) Drive Thru-restaurang med fokus på det asiatiska köket, nämligen ChopChop Sverige

Närmsta ChopChop har jag ett par hundra meter från jobbet och det finns ju många restauranger runt om i landet. Jag brukar till exempel stanna till i Motala/Mjölby på väg till/från Skåne.


Det blev inget AW med SZ igår då vi fick lite trevligt besök här. Istället körde jag ett race senare på kvällen där jag lyckades komma först och fick ta emot segerkransen.
Sitter just nu och kollar på Tjejvasan, apropå segerkrans. Full gas där med och det var attack från start. 

Hade en skojare med i mitt race som körde tempocykel och efter en stund la sig på 400 watt och höll exakt den watten hela vägen till målet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar