Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-01-20

Bra cykeldag!

Hej och god morgon på dig! 

144 minuter pendling och 52 minuter på Zwift, så summerar jag gårdagens träningsdag. Det blev mycket cykling, benen fungerade förvånansvärt bra faktiskt, kände mig piggare igår än jag gjorde i måndags och då körde jag ändå SWE-Cup på kvällen också. 

Dumt att klaga, bara att rulla vidare...

Cykel på väg.


Pacing partner!

Gårkvällens Zwiftande bestod i lagtempo i Zwift Racing League med Team SZ Ymir. Vi körde på bra och blev tvåa, slagna med drygt sju sekunder. Treorna var en sekund efter oss så det var ganska jämnt där i toppen. Treorna var tvåa bakom oss förra veckan också så vi utökade med ytterligare en poäng i totalen. Vinnande lag igår har en riktigt stark åkare som hade snittat 6w/kg i 32 minuter, kul för honom! Själv så snittade jag 4,6 w/kg (320w) och var nöjd med det. 
Kul med så starka och jämna cyklister i laget, inte riktigt samma sak som lagtempo utomhus dock men skoj ändå och bra snack på Discord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar