Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-01-22

Lekte lite Zwift igår






Hej och god morgon på dig!

Kass motivation igår när jag skulle kasta mig på cykeln, så efter lite överläggningar med mig själv så blev det ett race. För att inte bara såsa fram till målgång så valde jag att spurta lite och attackera lite. Så jag fick med mig gröna tröjan och mest tid i utbrytning. Märkligt nog så tyckte benen att det blev jobbigt i målbacken då?! Nåväl slutade enligt Zwiftpower femma och det var faktiskt bra det med. 

Linda körde lagtempo samtidigt, jag brukar sällan göra det på torsdagarna men just igår hade det nog varit bra för mig. 

Idag ska jag däremot ut och cykla. Först ska Linda och jag trampa mot mitt jobb nu på morgonen och i eftermiddag så cyklar jag hem igen. Timmarna rullar in. Dock så är temperaturen på plus sedan igår, vilket ju innebär att allt är blött. Kanske lite halt och moddigt också, men det får vi se. 

Från och med måndag så öppnar dom kommunala hallarna igen, himla skönt för Filip, vars innebandy- och hockeyträningar återgår mer till det normala. 

Fredag idag, ska bli himla gött med helg. Tyvärr så ska det ju vara plusgrader även imorgon, men på söndag verkar det vända mot minus igen! Vi har väl tänkt ägna lite tid åt utomhusaktiviteter så vädret får gärna vara på topp. 

 

Snubblade över bloggen https://cykeltokig.se/ igår som nu ligger i min lista med bloggar här till höger på bloggen. Har ni tips på fler som bör läggas till så hör bara av er! Alltid kul med fler som bloggar om cykling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar