Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-01-18

Skridsko, sliten och Swe-cup


Hej och god morgon på dig!

Ny vecka, nya möjligheter och jag känner mig sliten. Borde vara utvilad efter helgen men nu är det inte riktigt så. Testade att köra lite igår kväll men pallade inte så jag stängde av efter fem minuter. Tvekade ändå när jag planerade dagen om det skulle vara vila eller ej. Nu blev det vila. 

Har dessutom problem med min ANT-överföring, hade inte varit några problem om pulsen gick via blåtand men nu har jag inget sånt pulsband. Wattbiken går dock via blåtand så där är det inga bekymmer. Så om jag kör Swe-cup utan puls idag så vet ni varför.

Har ju pulsöverföring till cykeldatorn så ni kan få se i efterhand att jag inte fuskar.. 

Problemet är inte överföringen från cykeln eller ANT-stickan utan det är datorns kontakt som krånglar. Ännu en anledning till att jag behöver en ny dator.

Swe-cup blir ett hårt lopp i kväll. Om jag förra gången kunde "glida med" och få ett bra resultat genom en vältajmad spurt så kommer det inte gå i kväll. Banan avslutar nämligen med ett par uppförsbackar.. Återstår att se hur bra det går, hur pigg jag är och så vidare. Ska ge allt i alla fall, det är ett som är säkert. 

  

Barnen och jag åkte lite kvällsskridsko på sjön, isen var fin och barnen hade skoj. Magiskt med lampor också. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar