Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-01-27

Lite logistik och ett Zwift-race

 


Hej och god morgon! 

Ridning igår, fullt upp med logistiken för mig med Fridas ridning, Filips hockeyträning och eget Zwift-race på kvällen. Men det gick, även om det krävde en hyrbil då min rackare fortfarande står på verkstad.. 

19:09 la jag ifrån mig middagstallriken, 19:09 var jag ombytt och hade riggat för Zwift. 19:20 var jag på toa och 19:25 gick starten. 

Hade riktiga rövben igår och det blev ett jäkla slitande, men även om benen aldrig var bra så kom jag ändå in lite mer i matchen allt eftersom loppet gick. Tack och lov var vi ett starkt och jämnt lag så vi lyckades knipa en mycket tät strid om segern. I poängloppet fick vi 176 poäng mot tvåans 175, ibland ska man ha lite tur också... I och med detta utökade vi vår totalledning och tvåan och trean i totalen inför tävlingen tappade ytterligare. 

Starka grabbar. Jämnheten är imponerande också. Tre av åkarna snittade 4,3 och tre av åkarna snittade 4,2 watt per kilo i loppet. Det är en styrka i lagtempoloppen sen. Vi kanske inte individuellt är starkast i vår division men som lag gör vi det riktigt bra. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar