Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-01-13

Snö, cykeljackor, Zwift-race och bil!

 


Hej och god morgon på dig! 

Det ser ut att bli ännu en vit och fin dag idag, det är så härligt när det är vintrigt ute och snön ligger på träden. Gärna med sol också så som det var igår. 



Siroko har nu börjat sälja cykeljackor, om du är intresserad så kan du med min länk så få priserna ovan:  https://srko.co/henrikoijer


Körde race igår igen, Zwift Racing League med samma lag som i slutet på förra året. Tyckte att benen fungerade helt okej, kanske inte den där absoluta toppkänslan som jag hade i måndags på SWE-Cup men ändå med bra snurr och gott självförtroende i åkningen. Passerade mållinjen som femma men då det är en poängtävling så får jag vänta lite på slutresultatet. Tyckte mig dock knipa ganska många poäng också så det blir nog bra. 82 gubbar till start och jag var med i tätgruppen om 14 cyklister, bara det var ju bra i sig. Strax före oss gick en Österrikare i mål solo sista fem kilometerna eller något sådant, lite surt att vi inte hann ikapp honom när det bara skiljde 2,3 sekunder till slut men riktigt imponerande åkning av honom. 


Annars så stökar livet på. Frida hade ridning igår, jag ska flytta mitt bolån, bilen är fortfarande trasig så jag har lite logistikutmaningar här varje dag. Är det förresten någon i närheten (eftersom jag inte tar mig så långt...) som har en andrabil eller något liknande som den vill sälja eller hyra ut till en rimlig peng en månad eller så? 

Bild för uppmärksamhet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar