Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-01-12

Snökaospendling och succé på swe-cup !

 








Hej och god morgon på dig! 

Egentligen så talar bilderna till viss del för sig själva, men det blev snökaoscykling hem från jobbet. Det gick långsamt fram men var fint, härligt och benen var pigga. 

Fick ihop 1.29 på hemvägen och hade då 35-40 minuter på mig att ordna med middag innan starten skulle gå på SWE-CUP e-cycling. Full fart och riggade för Zift mellan våffelgräddandet. Tur att jag nyligen skaffat ett dubbeljärn...
Hann till och med få i mig två våfflor med kvarten kvar till start.

Swe-cup gick som väntat svinfort mest hela tiden. Det var jobbigt men benen var bra så jag hade aldrig känslan av att maxa. Lyckades sedan tajma spurten hyfsat och slutade 15 av 257 i A-klassen vilket jag är så sjukt nöjd med. Var rankad drygt 80 enligt Zwiftpower.com så det blev en rejäl förbättring av detta. Brännlund vann trots problem, vilket monster han är.

Lite stressad dag men det gick ju vägen ändå. 90 min snöpendling kanske är bästa uppvärmningen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar