Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-01-26

Lösningen på mitt problem med ANT+ och Zwift

Hej och god morgon!

Min dator har gett upp sin USB-kontakt, vilket innebär att jag inte längre kan köra Zwift via ANT+ då min dator bara är begåvad med EN USB-kontakt. För att ändå kunna tävla på Zwift med puls (Wattbiken går via Bluetooth) så köpte jag ett pulsband med Bluetooth igår. Så. Himla. Smart.

599:- hos Kjell.com och nu kan min dator prata med både watt och puls. 


Racet då? Jovars, det gick ju bra tills det inte gick så bra längre. Bilden ovan visar mig när jag inte längre orkade trampa tillräckligt för att hänga med och fick lov att vika ner mig. Spurtade in i en liten grupp och blev 50:e i spelet men 42 enligt Zwiftpower då tex utländska åkare plockas bort. 

Min trend i SWE-Cup behöver dock brytas, efter tre race har jag varit 12:a, 28:a och nu 42:a. Perkele.

Nytt hårt race väntar i kväll då vi i SZ Ymir kör WTRL på en knallhård bana, blir svettigt och skoj! 

Nu lär jag kuta till bussen här, hörs! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar