Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-12-05

Grått ute, sol i sinne!

 


Hej och god morgon!

Precis sådär inspirerande ser det ut utanför ytterdörren just nu. Det är runt 1.5 grader varmt och det finns lite snö- och isfläckar här och där. Allt är grått och disigt. Ser väl ut som en perfekt dag för ett distanspass? Det är i alla fall planen för dagen. Så länge som det inte regnar så tycker jag att det ska kunna fungera. Tänker mig att testa lite stigar också för att hålla igång hela kroppen och slippa lite fartvind. Att cykla brukar ju vara kul, själva motståndet sådana här dagar sitter ju i processen inför att man väl är ute. Väl ute på hojen så brukar det ju gå bra även om det är grått, trist och regnigt. 

Det gäller att kunna gilla läget ibland, om man inte gillar moln och enstaka plusgrader så blir det annars en väldigt tung period framöver. Kolla bara tiodygnsprognosen, OBS detta är inget skämt:



Sådana här perioder är det bra med sol i sinnet! 

Det har blivit lite klent med träning denna vecka men jag har ju hela helgen på mig att rätta upp det där. Som prognosen för träningsmängd ser ut så kommer jag att hamna runt 365 timmar i år.  Det är mindre än vad jag hoppats på men det blir ju ändå en timme om dagen i snitt så ändå en hyfsad nivå för att vara jag. 2017 tränade jag 412 timmar, 2018 tränade jag 369 timmar, 2019 tränade jag 406 timmar och så nu då ser det ut att bli 365 timmar. Ska vi gissa på lite drygt 400 timmar under 2021?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar