Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-12-30

Vilodag!

 

Hej och god förmiddag!

Idag är det vilodag på träningsschemat och vila ska jag göra. Sov lite knackigt i natt så det blir nog att blunda en stund under dagen också faktiskt om jag ska få det här att gå ihop. 

Har lite att pyssla med så dagen kommer ju att gå undan ändå. Bara det att klockan redan närmar sig lunch... 

Igår var vi uppe på Lugnet och åkte skridskor som ni ser på bilden ovan. Åtminstone så var fyra av oss där, Filip hade varit där tidigare på dagen och de äldre tjejerna ville inte. Men vi som var där hade skoj i alla fall. 

Ska kika på crossen idag också har jag tänkt mig. På Eurosport Player för den som är intresserad. 


Glöm inte bort att ni har 10% extra rabatt på Siroko via min länk: https://srko.co/henrikoijer 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar