Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-12-19

Dags att släppa kylskåpet


Hej och god morgon!

Ny dag, nya möjligheter och just nu nu är jag i Bjärred. Åkte ner hit igår efter jobbet för att Linda och jag ska fixa med köket i nya lägenheten. Det finns ju att göra och Linda har jobbat hårt där den senaste tiden men denna helg blir vi åtminstone två om det.

Hade därmed vilodag igår efter tio dagar i rad med träning. Välbehövligt kan jag tycka även om jag inte direkt känt något akut behov av vila heller. Det är kul att träna! Bilden ovan är alltså en arkivbild från häromdagen då jag kört mig stum på wattbiken.

Som jag skrev igår så ligger jag bra till med vinterträningen och allt rullar på bra. Än är det bara december men att jag knappt tränade i september pga skada och sjukdom märks inte längre och det känns riktigt bra. Om något så ska jag försöka träna mer och tävla mer sällan på Zwift. 

Hur går det för dig med vinterträningen? 

Ni följer givetvis all spännande rapportering om min träning via denna kanal, vi hörs snart igen! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar