Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-12-20

4x4 och sol!

Hej och god morgon! 

Ja, igår hände det grejer då jag fick december månads första solsken under vår cykeltur in i solnedgången. Det bjöds på hela fem minuter innan solen försvann bakom molnen igen men det var riktigt härligt bara att få se solen igen. Den har varit så efterlängtad och solen är ju något som verkligen ger energi. 




Efter att vi tankat solenergi så var det dags att också spendera energi. Först lite kringelkrokar i Habo Ljung och sedan så sparkade jag igång 4x4 minuter på vägen mellan Bjärred och Habo Ljung. Fram och tillbaka. Jag var lite trött och stel i benen inför passet och tyckte att jag hade lite svårt att komma upp i puls trots vilodagen i fredags. Körde utan effektmätare så det var bara att ta i så mycket det gick och flåsa på. 

En avslutande bild vid Långa bryggan som jag passerade under nedtrampet. 

 

Nu är det en ny dag med nya möjligheter. Vi ska fortsätta i lägenheten, käka lunch och sedan cykla en sväng i Järavallen innan vi styr mot Falun genom kvällen. 

Ha det gott, igelkott! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar