Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-12-17

Sista SZR Midweek för mig


Hej och god morgon på dig!

Körde SZR Midweek winter series igår och fy katten så jobbigt det var. Kommer inte att köra fler sådana lopp men det beror inte på att det är jobbigt utan att det ger mig inte den där tävlingsupplevelsen som jag vill åt. Istället är det bara full fart så länge man orkar och sedan någon slags transport till mål. Som igår då hängde jag med i 12-13 minuter innan jag var avhängd och då var det bara en evighetslång transport till målet efter det. 

Det är ju inte något fel SZR har gjort utan det är bara när det är så många duktiga med och banan är platt som det blir sådär.

Jag får helt enkelt vänta till en annan serie dyker upp eller tills jag är 30 watt starkare och inte bara behöver kämpa för min överlevnad i dessa race...

Det var dagens rapport det. Vi hörs snart igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar