Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-12-11

Jag lyckades!

Hej och god morgon på dig! 

Vad säger man, äntligen fredag? Snart helg på riktigt alltså och det ska bli ganska så skönt det. På träningsfronten så körde jag det där Midweek Winter Series i onsdags, det var en sådan personlig besvikelse att jag till sist valde att kliva av. Dels blir det ju så tråkiga lopp med så jättemånga med, det blir mest ett superhögt tempo hela tiden och inte så rolig tävling av det. Sedan var jag inte så bra och satt fel när det sprack av. Så då gick ridån ner kan man väl säga.

Försökte sända loppet live men det funkade inte. Men efter två misslyckade försök att sända live så gjorde jag ett test igår kväll med lite nya inställningar och nu fungerade det ju bra! Så nu måste jag hitta något nytt race att sända live, eller så väntar jag till på onsdag.

Om ni vill så kan ni kika på spektaklet igår här:

Alltså gårdagens lopp gick väl kanske inte heller jättebra. Fyra varv med en backe på varje varv. Överlevde precis dom tre första gångerna men när någon eller några valde att göra en överraskningsattack så det blev full fart i klungan med kort kvar till sista backen så fick jag ge mig. Inget race att skriva hem om men ännu en träning avklarad och en fungerande live stream! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar