Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-06-16

Cykling i kvällssol/motljus


Hej och god morgon!

Vissa kanske skulle kalla det förmiddag och andra dag, men jag kallar det morgon. För jag har semester. Igår tog vi en semesterrunda till Källslätten i kvällssol och motljus, svårt att misslyckas med bilderna då. Riktigt fint var det faktiskt, som ni säkert kan se.

Jag kör vidare på min gamla cross eftersom det är den cykeln jag har, funkar ju ändå både i skogen om man inte har för bråttom och på vägarna. Så det går, blir bra teknikövningar om inte annat och jäklar vad jag kommer vara redo för cross-säsongen i höst. Om det blir någon.

Har ju annars gett upp den här säsongen, så det vore väl typiskt om den drar igång igen då. Haha, då blir det bråttom att hitta formen igen... Styrelsemöte för cykelförbundet idag, så vi får väl se vad dom hittar på... Det har blivit riktigt dåligt med träning nu i juni, kör ett litet break från träningsfokuset men tänkte väl sätta fart igen efter denna semestervecka.

För nu är det semester hela veckan lång och jag sitter i bilen på väg till Funäsdalen. Har ni bästa tipsen på vad man ska göra i Funäsdalen eller vad man måste cykla eller längsta cykelbacken så kommentera gärna och tipsa mig! Kommer bli grymt skönt med lite fjälluft och fina vyer.

Nu rullar vi in i Mora här, hej på er!

Paparazzi-bild på mig och min nya MTB?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar