Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-06-24

Zwift


Hej och hejdå förstaklungan!

Lite surt igår när jag var sista gubbe att inte komma med tätgruppen andra gången av tre uppför Box Hill. Det saknades någon w/kg i backen tyvärr. Min kapacitet verkar sträcka sig till 6.2 w/kg i 5 minuter och jag har totalt 5 gånger varit på 6.0 eller över på Zwift. Igår drog jag 6.1 men alla före mig i mål hade 6.2 eller högre. Det var bara två som hade 6.2 och dom blev 18 och 19 av dom 20 man som var före.

Jag behöver helt enkelt bli några watt starkare i på 5 min om jag ska kunna gå med täten i sådana där race. Igår tog jag i alla fall personbästa uppför backen med 11 sekunder, alltid något!

Igår skrev jag att jag skulle köra SZR Midweek summer series idag klockan 19. Nu känner jag att den logistiken kan bli svår att få ihop med lite bollek för Frida och så ska det väl badas i kväll också om det ska bli 30 grader varmt också. Så att starta ett Zwift-race klockan 19 känns lite väl optimistiskt. Men, någonting kör jag och jag kan livestreama det. Följ mig på min kanal så får ni se vad det blir. Aktivera notifieringar också så får ni en heads up om att jag streamar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar