Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-06-08

Lååångt Zwift-race +ANNAT



Hej och god morgon!

Körde ett Zwift-race igår morse som tog 1.41. Alltså en timme och 41 minuter, det var ett långt race det och jag hade väl kanske inte riktigt förstått hur långt det skulle bli när jag satte mig på cykeln. Blev lite krokig på slutet men det var väl härligt det med. Blev egentligen tvåa men i vår tättrio så är det bara jag kvar i resultaten på Zwiftpower. Hyfsat skoj race med vissa inslag av taktik på sista två rundorna annars var det fyra gånger uppför Box Hill som gällde. Första gången upp blev hyfsat kontrollerad bortsett från precis förbi KOM-portalen då det skulle spurtas. Andra gången upp så busade jag lite genom att spurta över krönet på den där branten innan det börjar gå utför och därmed decimerades gruppen ytterligare något. Tredje gången upp bjöd på bäst effekt och då snittade jag 405 watt. Sista varvet blev hyfsat kontrollerad upp, mer jämnhård fart liksom. På slutet så stack T Morgan, jag lyckades inte riktigt hänga med men fick själv en lucka på D van Gelder. Alla trötta och krokiga men T Morgan var ett riktigt watt-monster.

Vi hann med att åka till tippen, ett par möbelaffärer, klippa gräset, köra en vända med lite möbler, handla och lite sånt också. Blev en aktiv dag helt enkelt som avslutades med en promenad.

Om en timme så startar Simon på Umara sitt Sverigetempot 2.0. Heja heja, ska bli spännande att följa!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar