Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-06-02

Sommarcykling, samarbete och Cykelvasan

Hej och god morgon!

Cykling igår, bara från jobbet och hem men det är ju också träning. Inga intervaller eller något spännande utan bara ren njutcykling i värmen. Svinvarmt och skönt. Hade en stor och välfylld ryggsäck med mig dock så lite tungt blev det ändå. Lämnade in bilstackarn på verkstaden igår morse och det visade sig vara ett hjullager som var kass så jag blir lite fattigare idag. Bilar alltså...

Därför blir det cykling till jobbet idag och bil hem. Kanske lika bra det om man ser väderprognosen, det ska slå om från 28 till 17 grader när det kommer regn i eftermiddag. Så det känns helt okej med cykling i bara ena riktningen även idag. Idag kommer jag dock att sprätta till lite för att försöka ta det där KOM:et på väg mot jobbet. Kul med något att reta tävlingsnerven med så det tackar jag er för.
Tänk så lätt det är ändå att vänja sig vid något som bra väder? Är det inte såhär som sommaren alltid ska vara?


Gårdagens bild tog jag för ett samarbete jag har med Sudio som gör trådlösa hörlurar, hörlurar och högtalare: https://sudio.shop/ Modellen jag testade igår heter FEM och den är stänk- regn- och svettålig. Har inte testat dom i skogen ännu pga har ingen MTB, men på skakig grusväg satt dom som dom skulle.
Jag är kanske ingen musiklyssnare av rang och när jag cyklar så brukar jag ha öronen fria men man kan ju ha bara en snäcka i örat om man både vill höra omgivningarna och musiken/podden. Jag pratar däremot mycket i telefon och det är riktigt skönt att ha händerna fria och dessutom inga trassliga sladdar att krångla med! Köper ni Sudio-produkter nu så ingår en crossbody-väska, en tygväska och en presentförpackning. Använder ni koden "henrikoijer15" så får ni 15% rabatt på hela sortimentet.


Ett annat sätt att reta tävlingsnerven kan ju vara genom att kolla på någon av mina gamla tävlingsvideos, som Cykelvasan 2019. Det där är saknat just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar