Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-06-11

Le Peloton och Zwift



Hej och god morgon på dig!

Har sprättat runt Le Peloton denna morgon så just nu är jag väldigt vaken. Annat kände jag mig när klockan ringde 05:00 och det var dags att stiga upp. Somnade sent igår, var väl igång efter koffeinintag på kvällen och ett hårt Zwift-race. Så det blev för lite sömn och slitna ben till denna morgon. Tiptop. Det gick ändå betydligt bättre än senast jag var med. Faktiskt ganska bra överlag även om toppfart kanske saknas något, kan också bero på cross bland racercyklarna.

Superskoj start på dagen att få grisa ur kroppen med ett gäng likasinnade, bra drag hos många idag!

Morgonens runda:


Igår körde jag alltså Zwift-race, det var inte bara först i mål som gällde utan det var fem spurter med poäng längs vägen och sedan en stor summa poäng även vid målpassagen. Jag rullade in som nia men hade samlat ihop poäng nog för att bli femma i själva poängsammanställningen. Skoj race-format ändå men direkt efter målgång var jag riktigt besviken och sur på mig själv. Hade så dålig tajming i spurten så det var helt otroligt.

Loppet går att se i efterhand här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar