Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-06-09

Kul i olika former

Hej och god morgon från Gamla Grycksbovägen!

Frukost och koll på livetrackern för Sverigetrampet 2.0, det verkar ha varit en ganska tuff natt. Kanske väntat ändå eller så gick det bara väldigt lätt i början av det hela. Simon håller ändå god fart och ligger ju långt före sin beräknade tid så det ser bra ut. Det var kul att se att han på dom första 23 timmarna var i princip exakt lika snabb som jag var när jag cyklade 600+ km genom Dalarnas alla kommuner 2012. Men då skulle jag inte fortsätta att cykla i tre dygn efteråt... 

Tillbakablick till när jag cyklade långt.  

Ja, jag är riktigt sugen på att cykla genom Sverige nu... 

Bilden ovan är från igår när jag cyklade hem från jobbet. Det var 27 km långt och lätt.

Fick hem batteriluckor till mina Garmin-pedaler häromdagen. Bästa grejen jag gjort för pedalerna är annars att byta till CR 1/3-batterier. Men jag ska byta luckor också bara för sakens skull. Tips annars om ni har problem med kontakten pedal/cykeldator är alltså att byta till batteriet CR 1/3.

Idag blir det nog Zwift, inte så äventyrligt men ändå skoj! Kul kan komma i så olika former. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar