Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-06-26

Fina dagar, Zwift och träningsmål

Hej och god morgon på dig!

Körde ett Zwift-race igår natt och blev väl fyra i loppet men trea i den resultatlistan som finns på Zwiftpower då vinnaren inte vann... Sände loppet via livestream också men start 23:05 och utan förvarning var nog lite försent för de flesta av er. Misströsta ej då ni kan se loppet i repris nedan:




Svettigt med Zwift igår och svettigt rent generellt också. Men dumt att klaga på fint väder så det låter jag bli, vi har helgen på oss att njuta.

Ligger ganska risigt till med träningsmängden denna månad och mitt mål på 2000 minuter ser ut att vara i fara. Behöver lägga på en långspurt dom dagar som är kvar om jag ska få ihop det där. Ingenting är omöjligt och jag brukar vara bra på att köra in i kaklet för att nå mina mål så det kan nog gå ändå.

Lite fattigt innehåll i det här inlägget. Passa på att önska vad ni vill läsa om i nästkommande inlägg så att jag får lite inspiration!




1 kommentar:

  1. Skulle vara intressant att höra om din träningsfilosofi, tex varför du kör zwiftrace istället för mer strukturerade intervaller. Tack för en bra blogg!

    SvaraRadera