Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-06-29

Ett par svettiga dagar att vänta



Hej och god morgon!

Igår var det svettigt på grund av temperaturen, idag är det betydligt svalare (och regn nu på morgonen) men det blir svettigt av annan anledning. Jag ligger nämligen så långt efter med mitt träningsmål för månaden så det blir långpass både idag och imorgon. Kul!

Bilden ovan är från igår då jag hade kört Zwift. Körde attackcykling tills jag kroknade och sedan försökte jag någon gång till.
Som här när Pär Bäcker och jag hade tänt grillarna.

Offensiv spurt, orkade inte hela vägen och blev fyra.

På eftermiddagen tog jag årets första (och enda?) bad i sjön här. Kallt som alltid!

Dags att rulla till jobbet nu, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar