Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-06-05

Ingen bil, men ett växthus!


Hej och god morgon!

Bilen blev inte klar igår heller, vilken tur för mig då som nu får idka cykelträning för åttonde dagen i rad! Blir nog en vilodag imorgon skulle jag tro. Lite sliten nu och känner av det där polleneländet också tror jag bestämt.

Något annat som inte blev klart igår men som ändå kom hit nu efter sjuttio år är vårt växthus. Linda jobbade med det från lunch till jag kom hem och sedan jobbade vi med det till efter klockan 23. Om ni tycker det är komplicerat och tidskrävande med IKEA-möbler har inte provat att bygga växthus. För att inte tala om myggen, jösses. Trodde vi skulle få en i princip myggfri sommar då den börjat så bra men efter skyfallet häromdagen så tycks dom ha vaknat till liv. Eller så är det sent på kvällarna dom kommer...

Gårdagens inlägg fick 54 likes, bra jobbat hörrni och tack så mycket alla ni som gillade inlägget åt mig.

Lyssande på en podd när jag cyklade häromdagen, det var Prestera mera med Simon och Tommy. Simon ska cykla genom Sverige och försöka klara det på fyra dygn (96 timmar), mycket inspirerande och något jag tänker följa med spänning. Är ju lite sugen på att göra något liknande någon gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar