Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-06-10

Zwift + livesändning + Sverigetrampet +ANNAT

Hej och god morgon på dig! 

Körde ett japanskt race på Zwift igår, brukar kunna vara skoj och det var väl helt okej också. Några blixtrande attacker men för det mesta ganska lugnt. Vi körde femton varv på en kortare bana och en annan kille och jag utmanade varandra i att ha snabbaste tid på spurtsträckan, kanske dumt men ändå lite interaktivt och kul. Jag tog en ledning där som jag sedan höll ända till sista varvet... 
Laddade på en attack med 485 watt i nästan två minuter under loppets sista tredjedel men blev mest bara trött i benen, nästan alla återanslöt nämligen igen. Farten trissades upp med lite attackåkning sista tre varven och så avslutades allt med en spurt på ca: 25 man. Jag gick på förutbestämd taktik istället för känsla och igår var det ett dåligt val. Blev ändå trea bakom J I och legenden N Zaki, inget att skämmas för! 

Kroppen kändes bra och det var ett ganska kontrollerat race, annat blir det nog idag för i kväll har jag en ambition om att köra MIDWEEK Summer Series by SZR och jag tänker sända det live också. Då blir det nog dels fler med men också högre intensitet. Kika in här nedan från 18:45 för att hänga med även på försnacket, tävlingen startar 19:00:



Fortsätter att följa Sverigetrampet 2.0 med spänning. Det är tufft det där och biten med att knappt sova och cykla så snabbt man kan i fyra dygn (205-210 mil) verkar supertufft. Just nu ligger Simon lite efter tidsschemat och lyckas han vända på den trenden så blir jag väldigt imponerad. Klockan åtta nu har han varit ute i två dygn och då är han ungefär halvvägs genom sin utmaning.

Avrundar med tre bilder för dom senaste två dagarna:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar