Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-05-02

Dags för Le Peloton och jag värmde upp med ett Zwift-race!

Hej och god morgon!

Det är ju svintidigt det här men vad gör man inte för att få köra skiten ur sig så att man ser stjärnor och mår illa? Ja, lite märkligt beteende är det ju men som ni kanske förstår så uppskattar jag det.

Förra veckans Le Peloton kändes ju sådär mest hela tiden, sen kom vi in på grusvägen och plötsligt så visade det ju sig att jag var med i matchen ändå. Rullade in till falun i den kvartett som var snabbast för dagen. Så jag hoppas väl att kroppen fattar från start att den är bra, så jag inte behöver övertala den så länge innan den fattar.


Annars då? Ledig dag igår, Linda och jag fixade i trädgården, blev klar med häcken, rensade upp allt ris och la i en stor hög (om någon behöver ris, så kan ni hämta det GRATIS här). Krattade och hade oss. Det blir bra det här. Vädret var dessutom bättre än prognosen så det var en fin dag.

När dagen blev till kväll så körde jag Wattbike i min källare. Zwift-race blev det med start 20:47 och sedan 55 minuter på det, så vi kan se det som uppvärmning inför Le Peloton. Kanske var dumt det där...

55 ganska hårda minuter. Hårdare i början än i slutet dock. Förutom den långrökaren till spurt jag körde. Den sved på slutet...

En minut på 578 watt, inte långt från Zwift-personbästat på 586 och då försökte jag inte ens få en hård minut, utan bara lekte lite med cykelkompisarna på dataspelet. Mitt IRL-pers som jag vet om är 617 watt, så lite kvar där.

32 timmar återhämtning på 8 timmar, om några minuter så får jag veta hur väl jag lyckades med det.

Ja, nä. Vi stannar nog där. Ska försöka vlogga lite också idag, vi får se om jag lyckas. Hoppas att ni får en fin dag så hörs vi snart igen!

Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar