Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-05-10

Dagen innan Billingeracet med väckningspass


Hej och god morgon!

Ny dag, nya möjligheter. Fredag och dagen innan Billingeracet, är så taggad! Älskar ju att tävla där så det ska bli skoj.

Vilodag igår och väckningspass i morse. Har ett antal gånger kört 3x10 min som väckningspass men pga tidspress så tänkte jag köra 2x10 min. Kände mig dock inte pigg, utan snarare ganska sliten. Så jag valde att köra en tia följt av fem spurter istället. Den tian var lika bra som när jag körde väckningspasset till Lidingöloppet MTB förra året då jag rullade in som åtta. Så jag borde vara i bra slag.

Insåg när jag hade börjat cykla från dagis mot stan att jag hade glömt cykelnyckeln hemma. Så jag fick vända hem igen. När jag sedan hade börjat cykla igen så såg jag hade Fridas mjukishund med mig, så det blev en vända till dagis igen. Lite rörigt men nu är jag strax på jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar