Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-05-26

Det lider mot Lida

Hej och god morgon från värmen i husvagnen!

Utanför är det 9-10 grader och ett stadigt regnande. Det har varit så sedan sex i morse ungefär. Så blött kommer det definitivt att bli, även om prognosen säger att det ska sluta regna ungefär lagom till starten går klockan elva.

Vi kom hit igår kväll, åt middag här, spanade på nya målgången och pratade med cykelmänniskor. Alltid lika trevligt med cykeltävlingar! Vädret utanför just nu inbjuder dock inte till något mingel..

Igår så körde jag mitt väckningspass på Wattbiken. Det blev två stycken 2km tempolopp och så startade jag i en längre tävling där jag gick i soloutbrytning tidigt och körde på. Fick ihop åtta minuter med 362 watt och var väldigt nöjd med det. Dom korta tempoloppen tog ungefär tre och en halv minut med runt 450 watt. Bra känsla! Mycket bättre känsla i benen än vad jag hade inför Billingeracet.

Det ska bli skoj det här, heja om ni ser mig. Tagga match!

Gårdagens middag med både fint väder och sällskap.

Nya målgången. Nu blir det spurt upp från badplatsen.

Vädret just nu.

1 kommentar: