Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-05-08

En sådan skillnad i känsla!

Hej och god morgon från Wattbiken!

Del ett av dagens tömningspass är avklarat. Har nämligen precis kört ett Zwift-race och nu ska jag snart byta om och cykla till jobbet. Allt utan frukost eller något att dricka. Hoppas få vingla lite på slutet..

I förrgår så cyklade jag en timme lätt i skogen, men det kändes allt annat än lätt. Cykeln kändes besvärlig och jag var lite gubbsur. Efter punkteringen så bytte jag ju däck, såg därför till att jag hade tävlingstryck i däcken igår. (ca 1.45 bar). Dessutom så hade dämpare varit kass, så den fick lite kärlek och så justerade jag inställningarna något.

Igår var det en helt annan cykel ute på stigarna och en helt annan gubbe, kändes det som. Så himla skönt att känna. Det hade ju regnat lite under dagen så det var lite halt i skogen men jag provade att gasa lite på vissa partier, mest utför men även en slakmota. Kändes kanon. Ett sådant där pass där man kommer hem som en världsmästare. Go känsla!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar