Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-05-17

Det var nära ögat! Samt Billingeracet-filmer

Hej och god kväll!

Vilken dag detta blir. Fantastiskt väder har vi, helg är det och det bjuds på dubbla blogginlägg idag. Kan väl inte bli så mycket bättre?

Dessutom så överlevde jag att nästan bli prejad av vägen i morse när jag skulle till jobbet. Skulle köra om bilar + lastbil varpå en av bilarna också försökte sig på en omkörning. Jämsides med mig. Först tänkte jag att han (jodå, det var en man) inte hade kollat först men skulle upptäcka mig och svänga tillbaka. Men nej. Han fortsatte ut mer, jag tutade ihållande och först när bilen var helt jämsides med mig och jag kunde titta in till farbrorn och hade vänsterdäcken utanför asfalten så insåg han vad han höll på att ställa till med.

Att besiktiga husvagnen var däremot inte så nära ögat, "en fin liten vagn" blev betyget.

I kväll så ska jag cykla inne igen, Zwift. Blir nog kalasskoj. Denna helg går annars i MTB-O-sportens tecken. Linda ska nämligen tävla både lördag och söndag i Svenska Cupen. Barnen får springa lite orientering imorgon och jag får serva.

Nu har jag lagt ut Billingeracet i sin helhet, se den nedan:


Tidigare idag så publicerade jag vloggen från samma tävling:


I vanlig ordning så får ni prenumerera på min kanal och aktivera aviseringar. Tack på förhand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar