Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-05-09

Skogen, tömningspass och Billingeracet


Hej och god morgon!

Gårdagen innehöll ett tömningspass, först en omgång Zwift och sedan cykling till jobbet med lite omvägar i skogen bara för att. Kom fram helt tom och stannade på Backa Café för att inhandla lite energi. Gött det.

Apropå energi så ska jag idag börja äta godis igen, har haft ett uppehåll sedan 3:e december men nu är det alltså dags igen. Har redan tjuvstartat med två gelehjärtan som jag fick av Ebbah på alla hjärtans dag. Kan bli en bra dag det här...

Annars då? Vilodag idag, ska försöka återhämta mig till Billingeracet på lördag som ser ut att bli en riktigt lerig historia om man kikar på väderprognosen. Regn i typ 24 timmar från idag till imorgon och sedan lite mer regn igen på kvällen imorgon. På själva tävlingsdagen ser det dock bättre ut. Älskar Billingeracets bana och ser otroligt mycket fram emot att få tävla där igen. Har tävlat ganska frekvent där sedan 1999 då jag körde min första stora tävling, Sverigecupen. Ska bli skoj!

För några dagars sedan skrev jag om att jag borde vara ute i skogen mer, igår fick jag med mig döttrarna på en liten skogspromenad på andra sidan vägen. Mycket trevligt!

 Balansövning på nedfallet träd.

Avbruten pinne.

Backfan. Den där backen där jag bor som INGEN klarade. Ok, nu har två cyklister till slut lyckats då. Men den är ruggigt svår och det har krävts landslagsåkare för att lyckas. Ser inte mycket ut för världen, men är ändå svår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar