Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-05-11

På plats på Billingehus!


Hej och god morgon från Skövde!

Det drar ihop sig till cykeltävling här på fantastiska Billingen. Linda kom hit efter lunch igår och cyklade lite i området. Jag kom vid nio på kvällen efter att ha köpt en bil i Motala. Åkte tåg ner och vi var faktiskt fyra tävlingscyklister på tåget, skoj att se!

Tävlingshojar. Och en vanlig.

När jag hade köpt bilen i Motala och skulle ta mig dom tretton milen till Skövde så blev jag efter ett tag sugen på godis. Letade runt i tygväskan utan att hitta min choklad. Insåg att chokladen nog låg i min bag. Sträckte mig bak efter den. Den låg inte bakom passagerarsätet så jag sträckte mig bakom mitt eget säte,mmen där låg den inte heller. Vände mig om och kikade i bilen. Ingen väska!!
Hade lyckats med konststycket att köra tre mil från Motala med väskan utanför bilhandlarens entré...

Tack och lov så stig den kvar där och det hade precis börjat regna.

Men till Skövde kom jag. Upp till Billingen och alla härliga minnen härifrån.

Nu är det dags att skapa nya minnen, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar