Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-05-12

Fler bilder från Billingeracet igår

Foto: Tomas Hedlund

Hej och god morgon från Billingen!

Vi har vaknat upp och avnjutit en frukostbuffé här på hotellet. Jag njöt kanske lite för mycket för nu är magen verkligen välfylld... Ja, vi har stannat kvar här och ska faktiskt ta oss en liten tur här på Billingen innan vi åker hem. Det finns ju så många fina stigar här och det kan vara skönt att återhämtningscykla lite. Bara regnet kan hålla sig borta. Alltså jag gillar ju misärväder på tävling, men när jag inte tävlar får det gärna vara fint och varmt.

Älskar bilder och är så tacksam till er som delar med er.

Dessa bilder är tagna av Johan Akilles.


Dessa foton kommer från Cykelkanalen.se som nu har lagt upp en massa bilder.

Känner mig faktiskt inte så kroppsligt sliten idag. Lite stel i ryggslutet bara. Annars så sved det lite i ögonen när jag vaknade. Vet inte om det berodde på trötthet eller pollen. Vi får väl se vad kroppen säger sedan när jag sätter mig på sadeln...

Vi ska ha en bra dag här, hoppas att ni också får en bra dag. Fortsätt gärna att ösa på med bilder och dela gärna med dig av ditt Billingeäventyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar