Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-05-07

Skogscykling






Hej och god morgon på dig!

Sitter just nu på bussen på väg mot jobbet och har vaskat bussbiljetter för 66 kronor. Appen sparar senaste inställningen och då reste jag med två av mina barn. Idag småsprang jag till bussen och köpte biljett samtidigt, så det blev tre biljetter. Det känns bra att få sponsra arbetsgivaren.

Igår kväll stack jag ut på en liten runda i skogen. Testa hoj å så. Inget allvarligt utan bara trampa en timme. Hardtail är betydligt mer hardtail än en heldämpad, så kan vi väl sammanfatta det. Var lite tveksam till däckens status innan turen och funderade på att byta till helgen. Fick punktering när jag var ute så nu sitter det nystansade däck på hojen.

Kände mig fortfarande lite sliten sedan helgen men det var också en av anledningarna till att jag stack ut på en lätt tur. Att få återhämtningscykla lite. Få lite puls och kanske känna mig bättre idag. Så vi får vän se hur statusen är i eftermiddag helt enkelt.

Hoppas att du får en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar