Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-05-24

Var finns bästa cyklingen i Norge?

Hej och god morgon, kära cykelvänner!

Igår så hade jag ju tänkt att köra Le Peloton som mitt tömningspass, nu blev det ju mer bakdäcket som blev tomt än att mina ben blev det. Men det valde jag att strunta i. Normalt sett så hade jag nog kört ett till pass på kvällen för att grisa ur kroppen, men nu valde jag istället att nöja mig. Ibland får man göra det också. Tänker att jag i värsta fall kommer med lite piggare ben och kropp till Lida Loop. Tidigt på säsongen brukar jag känna av pollen en del också så det kanske är bäst att köra med säkra kort och inte slita för mycket. Så nu blir det jättelång vila ju eftersom jag idag har vilodag och igår hade jag tränat klart vid sju på morgonen. Toppen. Väckningspass imorgon och sedan så ger vi kaffet på Lida Loop!

Kul med så mycket positiv feedback på min senaste video också. Det uppskattas! Om ni missade den så kan ni se den i repris här och nu:



Härligt också med allt som blommar i trädgården nu. En härlig tid att vara vid liv. Dock så har ju också gräsmattan tagit sig rätt bra den senaste tiden så det är hög tid att klippa ängen. Vilken dag som helst nu.

I sommar så tänker Linda och jag ta med cyklar till Norge. Men vart tusan ska vi cykla någonstans? I Trysil har vi ju varit ett par gånger och där är ju fint. Men vad finns det mer för pärlor som man vill uppleva? Tipsa oss gärna om bästa cyklingen i Norge!

1 kommentar:

  1. Röros! fanstastisk fin stigcykling i fjällmiljö. Dessutom är Röros som stad väldigt vacker med intressant historia och, viktigt viktigt, hyfsat med norska mått mätt billigt fika på flera trevliga caféer!

    SvaraRadera