Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-04-25

Le Peloton-morgon!

Hej och god morgon!

En härlig chockstart på dagen i morse då jag körde Le Peloton. Alltid lika härligt! Kände dock lite som i tisdags att den där riktiga toppfarten saknas. Det är liksom som om frontalarean har blivit fem gånger större. Det funkar bra att sitta på rulle men så fort jag kommer upp och får lite vind på mig så blir det jättejobbigt och fartökningar överlag är inte skoj. Allt eftersom började det dock kännas lite bättre, eller om det var att alla andra blev tröttare kanske?

För första gången detta år kördes den ordinarie Le Peloton-sträckan och på grusvägen mellan Kyna och Hinsnoret så bildades en kvintett i täten. Ute på asfalten mot Källviken så blev vi en kvartett. Jonas Pettersson, Christian Hjelte, Jonas Djurback och jag höll ihop till slutet. Då var jag riktigt krispig men det brukar kännas bättre ju hårdare det går.

På väg ut till första fartsträckan.

Paus mellan fartsträcka ett och två.

Lite kallt bitvis...

En trött gubbe.

Fler trötta gubbar.

Ännu fler trötta gubbar.

Tack alla inblandade för idag, nedan följer lite data från dagens runda...

Fartsträcka 1:
Tid: 6:11
Sträcka: 4,77 km
Medel/maxhastighet: 46,3/62,4 km/h
Medel/maxpuls: 163/172
Medel/maxwatt: 316/1050 watt

Fartsträcka 2:
Tid: 10:44
Sträcka: 8,48 km
Medel/maxhastighet: 47,4/59,8 km/h
Medel/maxpuls: 165/177
Medel/maxwatt: 303/721 watt

Fartsträcka 3:
Tid: 23:18
Sträcka: 15,35 km
Medel/maxhastighet: 39,5/55,5 km/h
Medel/maxpuls: 166/178
Medel/maxwatt: 304/1144 watt

Garmin-data:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar